veneily, koulutus, purjehdus, moottoriveneily

Syksyn 2015 koulutustarjonta selvillä! Pursiseura Ilmarinen mukaan yhteistyöverkostoon! Veneilykouluttajien tapaaminen 22.3.2015. Räätälöity koulutus omalla veneellä. Poimi itsellesi sopiva täsmäkurssi valmiista tarjonnasta. Veneilijälle, joka haluaa harjoitella omalla miehistöllä omalla veneellään. Kokeneelle veneilijälle, joka jo osaa asiat ja haluaa niistä virallisen todistuksen. SPVn Junioriohjaajan peruskurssi 16h - Niittylahti. Hyvinvoinnin viikonloppu 18 t - Niittylahti.

OVERVIEW

This website joensuunveneilykoulu.fi currently has a traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have sifted ten pages within the site joensuunveneilykoulu.fi and found twenty-four websites referring to joensuunveneilykoulu.fi. We were able to unearth two mass network platforms owned by this website.

JOENSUUNVENEILYKOULU.FI RANKINGS

This website joensuunveneilykoulu.fi has seen alternating quantities of traffic all over the year.
Traffic for joensuunveneilykoulu.fi

Traffic ranking (by month) for joensuunveneilykoulu.fi

Traffic ranking by day of the week for joensuunveneilykoulu.fi

Melontaseura Joensuun Kauhojat ry Etusivu

Joensuun Kauhojat on Suomen melonta- ja soutuliittoon. Kuuluva melontaseura, jonka jäsenet harrastavat virkistys-, retki- ja koskimelontaa pääasiassa kajakeilla. Kauhojien jäsenmäärä on viime vuosina vaihdellut 130 ja 170 välillä, ja jäsenistössä on melko tasaisesti miehiä ja naisia sekä jonkin verran junioreita. Kauhojien melontavajan sijainnin näet tältä Googlen kartalta. Karttaan on merkitty myös lähivesien suosittuja melontareittejä sekä kanavan aukioloajat. Kauhojat on osa Joensuun veneilykoulua.

Veneilyseura Loisto

VSL - vesillä seilataan leppoisasti. Veneilyseura Loisto ry on veneilyä ja vesilajeja harrastava pursiseura,. Jonka tärkeimpiä tavoitteita on lisätä turvallisten vesiaktiviteettien harrastamista. Veneilyseura toimii Joensuun seudulla ja on myös aktiivinen jäsentensä kouluttamisessa. Loisto on mukana alueellisessa koulutusyhteistyössä veneilykoulun kautta. Tarkempia tietoja koulutuksista löytyy osoitteesta.

WHAT DOES JOENSUUNVENEILYKOULU.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of joensuunveneilykoulu.fi Mobile Screenshot of joensuunveneilykoulu.fi Tablet Screenshot of joensuunveneilykoulu.fi

JOENSUUNVENEILYKOULU.FI HOST

I discovered that a lone root page on joensuunveneilykoulu.fi took one thousand six hundred and fifty-six milliseconds to download. We could not detect a SSL certificate, so in conclusion we consider this site not secure.
193.64.245.125

I identified that this website is operating the Apache os.

veneily, koulutus, purjehdus, moottoriveneily

DESCRIPTION

CONTENT

This website joensuunveneilykoulu.fi had the following in the homepage, "Syksyn 2015 koulutustarjonta selvillä! Pursiseura Ilmarinen mukaan yhteistyöverkostoon! Veneilykouluttajien tapaaminen 22." Our analyzers analyzed that the website stated " Poimi itsellesi sopiva täsmäkurssi valmiista tarjonnasta." The Website also stated " Veneilijälle, joka haluaa harjoitella omalla miehistöllä omalla veneellään. Kokeneelle veneilijälle, joka jo osaa asiat ja haluaa niistä virallisen todistuksen. SPVn Junioriohjaajan peruskurssi 16h - Niittylahti. Hyvinvoinnin viikonloppu 18 t - Niittylahti."

VIEW OTHER WEBSITES

Kupari Group - Kupari Solutions - Kupari Energia - Etusivu

Kiinteistönhallinnan ja kiinteistönhuollon ammattilaisen asiantuntijapalvelut. Kupari Solutions on kiinteistönhallinnan ja kiinteistönhuollon järjestelmätoimittaja. Toimimme asiakkaan kumppanina ja konsulttina kiinteistöomaisuuden järjestelyissä ja hoitamisessa.

Mommy Fancypants Now This Is Comedy. . . Or Maybe Just Insanity

The day to day musings, philosophies and just plain cool shit from the brain of a butt wiping, booger wearing, crazy mommy. Thursday, March 8, 2012. He was a hilarious man who most definitely had unique ways of getting his message across.